منتديات افتح قلبك
[center]أهلاً وسهلاً بالزوار الكرام

في

[color=olive](منتديات افتح قلبك عمر الصعيدي)[/color]

تحياتي ادارة المنتدى. وشكراً.
منتديات افتح قلبك
[center]أهلاً وسهلاً بالزوار الكرام

في

[color=olive](منتديات افتح قلبك عمر الصعيدي)[/color]

تحياتي ادارة المنتدى. وشكراً.
منتديات افتح قلبك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

صغار و كبار

الرئيسيةبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

التاريخ
||

طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عيوني لين
عضو ذهبي
عضو ذهبي
عيوني لين

طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك Empty
مُساهمةموضوع: طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك   طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك Emptyالسبت مايو 15, 2010 1:02 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أنا جيبالكم النهاردة
لعبة

يارب تعجبكم
وهي

بس مش عايزة حد يزعل من الإشاعة اللي تطلع عليه
لأنها في الأول وفي الأخر إشاعة
بس متطلعوش عليا أن إشاعة لأني أنا اللي كاتبه الموضوع
عشان اللعبة متخربش
ههههههههههههههههههههه
وكمان لأني طيوبة
أحبك(عمرالصعيدي)
عضو مبتدء
عضو مبتدء
أحبك(عمرالصعيدي)

مُساهمةموضوع: رد: طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك   طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك Emptyالأحد مايو 16, 2010 1:35 pm

ههههههههههههههههههه موشندة Twisted Evil انتي الي جنيتي على نفسك ههههههههه حلوة اللعبة cheers

خخخخخخ يله ببدأ فيكي موشندة امممممم Rolling Eyes مشكلتي مااعرف اكذب بس حفكر وحطلع عليك اشاعة إنما ايه حتعجبك Wink
عيوني لين
عضو ذهبي
عضو ذهبي
عيوني لين

مُساهمةموضوع: رد: طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك   طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك Emptyالإثنين مايو 17, 2010 6:02 am

هههههههههههههههههههههه
أنا موافقة وفي انتظار الإشاعة
بس بلاش إشاعة جامدة
وعلي فكرة أنا بعدها علي طول هطلع عليكي اشاعة
هههههههههههههههههههه
وميرسي ياعسل علي ردك
لؤلؤه البحار
مشرفة
مشرفة
لؤلؤه البحار

مُساهمةموضوع: طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك   طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك Emptyالثلاثاء مايو 18, 2010 7:30 am

ا اشاعه ( احبك عمر الصعيدي ) امممممممممممممممممممم
1- انو دائما شعرهاااااااااااا مكنفش afro ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههه وما بتهتم بنفسهاااااااااااااا ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه اشاعه كده
lol! lol! واللسبب انهاااااااااااا مفكره حالهااااااااااااااااا رجااااااااااااااال هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ضربه قويه rendeer هههههههههههههههههههه اشاعه حلووووووووه مرررررررررررررررره ههههههههههههه والله هاللعبه
100% كده وانها ولكم اسالوني عن ( احبك عمر الصعيدي ) وانا اللي بجاوب ما في حد بعرفها اكتر مني اسالو بس وانا بعطيكم كل شي عنهااااااااااااااااااااااااااااااا خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
هههههههههههههههههههههههههه اه يا مامي الحقيني احبك عمر الصعيدي ما بتههتم بنفسها احزروا ليش لانها مديره
شركه صناعه السيارات 2010 هههههههههههههههههههههه يعني ميكانيكيه واكيد لونها اسود من كتر ما بتلعب بالسيارات
ههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههه ممكن تصلحيلي سيارتي وسيارت
( عمر الصعيدي ) على فكره السيارتين نوعهم ( همر 2010 ) اذا ممكن يعني حسب شغلك في مصنع السيارات
وممكن تعطيني سيارت سوناتا 2019 Cool Cool Cool confused Razz Razz ههههههههههههههههههههههههههههههه
http://www.omar alsaidie.com
لؤلؤه البحار
مشرفة
مشرفة
لؤلؤه البحار

مُساهمةموضوع: طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك   طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك Emptyالثلاثاء مايو 18, 2010 7:39 am

اشاعه موشنده :::::: اممممممممممممم اه اتذكرت
1- انسانه من الزمن الحجري ومن زمن الفراعنه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه بس ممكن سؤال
موشنده مدام انت من زمن الفراعنه ممكن تعرفينا على زملائك بالفرعنه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههه كيف الزمن كان عندكم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هههههههههههههههههههههههه
اكيد ستوك اوووووووووي هههههههههههههههههههههههههههه اشاعه كده 100% حلوووه مرررررررررررررره
ههههههههههههههههههههه اذا ما عجبتك بعطيكي كمان اشاعه اصلا انا ببيع اشا عات هههههههههههههههه هيك بعمل
ببنات صفي بعجب فيهن ههههههههههههههههههههه هههههههههههههههه ردي علي فرعونه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
عيوني لين
عضو ذهبي
عضو ذهبي
عيوني لين

مُساهمةموضوع: رد: طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك   طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك Emptyالأربعاء مايو 19, 2010 4:26 pm

ههههههههههههههههههههه بجد إشاعة جامدة جدااااااااااااااااااااااااااا
ممكن أعرفك علي تحتمس والملك مينا وكليوباترا ونفرتيتي
إيه رأيك ينفعوا ولا أجيبلك غيرهم إنا في الخدمة يا عسل
ومقبولة منك يا قمر يا صاحبة الإشاعات القوية
بس أنا عوزاكي تطلعي إشاعة علي لؤلؤة البحار
هههههههههههههههههههههههههههههههه
ومنورة الموضوع cheers: cheers cheers ]
لؤلؤه البحار
مشرفة
مشرفة
لؤلؤه البحار

مُساهمةموضوع: طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك   طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك Emptyالخميس مايو 20, 2010 4:54 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ليش هو في حد بقدرلي ههههههههههههههههههههههههههه ولكمووووووووووووووووووووووووووووووووو انا اميرررره الاشااااااعات ولا يهمكم انا بدمررررررررر الجميع يعني بفهم انوووو
عجبتكم الاشااااعات 100% مين بدوووووووووووووو Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
طلعوا اشاعه علي
عااااااااااااااااااادي بس الكل مهززوووووووووووووووووم هههههههههههههههههههههههههههه
عيوني لين
عضو ذهبي
عضو ذهبي
عيوني لين

مُساهمةموضوع: رد: طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك   طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك Emptyالخميس مايو 20, 2010 2:07 pm

ونحن متقبلين الهزيمة من العضوة المتألقة
والمميزة لؤلؤة البحار بصدر رحب
أحبك(عمرالصعيدي)
عضو مبتدء
عضو مبتدء
أحبك(عمرالصعيدي)

مُساهمةموضوع: رد: طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك   طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك Emptyالخميس مايو 20, 2010 3:41 pm

لا لا لا ماارضى الهزيمة خخخخخخ اصبري علي هلا انا شعري هيك يالؤلؤة afro هههههه لا ومكانيكا سيارات ووجهي اسود وشو كمان؟؟ خخخخخخ اوريكي يامشاغبة
لؤلؤه البحار
مشرفة
مشرفة
لؤلؤه البحار

مُساهمةموضوع: طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك   طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك Emptyالجمعة مايو 21, 2010 1:41 am

Twisted Evil Twisted Evil تسلمي موشنده والله يعني عجبتك الاشاااااااعه تبعتك خلص ولا يهمك انتظرووووووووووووووووني قريباااااااااااااااااااااااااا
بلاشاااااااااااااعااااااااااااااااات (*(*(*(*(*(*( بس وقت افكر يعني فضيت الافكاااااااااار من عندي )*)*)*)*)*)*) تسلمي
ياااااااااااااا اجمل موووشنده
Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
لؤلؤه البحار
مشرفة
مشرفة
لؤلؤه البحار

مُساهمةموضوع: طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك   طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك Emptyالجمعة مايو 21, 2010 1:49 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه احبك عمر الصعيدي ) رااااافضه اشاعتهاااااااااااااااا
ههههههههههههههههههههههههههههه حلوه منك يا قمر خلص يعني مش عاجبتك خلص ولا يهمك بعطيكي اشاعه كده
بس اصبرررررررررررررررررررررري وانا بوريكي ))))) فرجيني شطااااااااارتك يلا طلعي هههههههههههههههههههههههههههه
ولا بلاحلامممممممممممممممممم ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
لنشووووووف )*)*)*)*)**))*)**) اه شعرك مكنفش مثل هيك afro ههههههههههههههه ولونك اسوود من كترررر
ما بتلعبي بالسياااااااااااااااااااااااااااااااررررررررررررررررررررررررراات هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بس بشرط لا تزعلي اوكي من الاشاااااعه بسس والله الى اهريكم اشاااعااااااااااااااااات انتظروا جديد اشاااااااعااات
لؤلؤه البحااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
:loباااااااااااااااااااااااااااي يااااااااااااااااااا اجملللل (احبك عمر الصعيدي)*)**)*)*)*)*)*)*l!: lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
عيوني لين
عضو ذهبي
عضو ذهبي
عيوني لين

مُساهمةموضوع: رد: طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك   طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك Emptyالجمعة مايو 21, 2010 5:02 pm

لؤلؤه البحار كتب:
Twisted Evil Twisted Evil تسلمي موشنده والله يعني عجبتك الاشاااااااعه تبعتك خلص ولا يهمك انتظرووووووووووووووووني قريباااااااااااااااااااااااااا
بلاشاااااااااااااعااااااااااااااااات (*(*(*(*(*(*( بس وقت افكر يعني فضيت الافكاااااااااار من عندي )*)*)*)*)*)*) تسلمي
ياااااااااااااا اجمل موووشنده
Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

تسلمي يا قلبي علي الإشاعات الجامدة
وأنا في انتظار إشاعاتك الجديدة ياقمر
لؤلؤه البحار
مشرفة
مشرفة
لؤلؤه البحار

مُساهمةموضوع: طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك   طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك Emptyالسبت مايو 22, 2010 12:21 am

ههههههه تسلمي يا احلى موشنده هاي هي اشاعتك الجديديه ::::::::::::::::::::::::::::::
اه صحيح سمعتوا اااااااااااااااااااخر خبرررررررر تعينت موووووووووووشنده مديره مدرسه ذكوووووووووووووووووووور في كوووووووووووووووكب
المريخ ليش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لا نها من كتر عصبيتها على البنات ما خلوها مديره مدرسه اناث ههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه وكمان ما بتحب كوكب الارض ومتشائمه منو والخبر الطازج موووووووووووشنده
اسكت ولا احكي طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك Icon_silent طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك Icon_wink ايش طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك Icon_scratch لا بدي احكي _-_-_-_ مووووشنده قنبله ذريه راح تنزل عام 2019 م على كوكب الارض من كوكب المريخ
يعني مدمره وشريره هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه اشاعه جاااااااااااااااااااامده اووووووووووووووووسسووووووووي
عيوني لين
عضو ذهبي
عضو ذهبي
عيوني لين

مُساهمةموضوع: رد: طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك   طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك Emptyالأحد أغسطس 22, 2010 2:48 am

لؤلؤه البحار كتب:
ههههههه تسلمي يا احلى موشنده هاي هي اشاعتك الجديديه ::::::::::::::::::::::::::::::
اه صحيح سمعتوا اااااااااااااااااااخر خبرررررررر تعينت موووووووووووشنده مديره مدرسه ذكوووووووووووووووووووور في كوووووووووووووووكب
المريخ ليش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لا نها من كتر عصبيتها على البنات ما خلوها مديره مدرسه اناث ههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه وكمان ما بتحب كوكب الارض ومتشائمه منو والخبر الطازج موووووووووووشنده
اسكت ولا احكي طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك Icon_silent طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك Icon_wink ايش طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك Icon_scratch لا بدي احكي _-_-_-_ مووووشنده قنبله ذريه راح تنزل عام 2019 م على كوكب الارض من كوكب المريخ
يعني مدمره وشريره هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه اشاعه جاااااااااااااااااااامده اووووووووووووووووسسووووووووي

ياااااااااااااااااااااااااااربي إشاعة جامدة جدااااااااااااااااااااااا
هههههههههههههههههههههههههههه
عاشقة ابداآاع الصعيدي
عضو مبتدء
عضو مبتدء
عاشقة ابداآاع الصعيدي

مُساهمةموضوع: رد: طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك   طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك Emptyالخميس سبتمبر 02, 2010 5:47 am

حلوة اللعبة ,,

انا سمعت ان (( عيوني لين )) بتكلم عمو عمر من ورانا وبتحكي معاه كل يوم وما عم بتقولو على المنتدى علشان يدخل هون ونحكي معاه ونسلم عليه ,, شو رأيكم فيها آآآخ منك

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
عيوني لين
عضو ذهبي
عضو ذهبي
عيوني لين

مُساهمةموضوع: رد: طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك   طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك Emptyالأربعاء سبتمبر 08, 2010 8:34 pm

عاشقة ابداآاع الصعيدي كتب:
حلوة اللعبة ,,

انا سمعت ان (( عيوني لين )) بتكلم عمو عمر من ورانا وبتحكي معاه كل يوم وما عم بتقولو على المنتدى علشان يدخل هون ونحكي معاه ونسلم عليه ,, شو رأيكم فيها آآآخ منك

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ياريــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت وبصراحة الإشاعة دي روووووووووووووعة
وعجبتني جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
عيوني لين
عضو ذهبي
عضو ذهبي
عيوني لين

مُساهمةموضوع: رد: طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك   طلع إشاعة علي العضو اللي قبلك Emptyالأربعاء سبتمبر 08, 2010 8:35 pm

شفتوا العضوة عاشقة إبداع الصعيدي عملت إيه

قررت إنها تفسحنا كلنا علي حسابها في العيد

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» من هو العضو الذي تتمنى رؤيــــتهــ
» كل عضو يعطي اللي قبله وظيفة
» عمر الصعيدي في الاستديو اللي في بيته
» اللي يشوفك يقول لابسه عدسات إليك الوصفة السحرية